sobota, 28 lutego 2015

Aparat ortodontyczny

Hej! :) Napisałam w poprzednim poście,że jeszcze dziś pojawi się post.
Chciałabym opowiedzieć wam o moim aparacie na zęby. Ja posiadam aparat wkładany lub można też powiedzieć "nocny". Aparat zaczęłam nosić ok. 5-4 lata temu. Może napierw opowiem dlaczego udałam się do ortodonty.
Wiadomo,każdy wie dlaczego nosi się aparat, ale każdy ma problem z innymi zębami. Jeden z tymi górnymi, drugi z dolnymi. Ja miałam największy problem z górnymi. Wyglądały one jak "zamykająca się książka". Nie wyglądało to ładnie. Wiadomo. Na samym początku noszenia czułam,że mam coś w buzi jest to oczywiste pierwsze wrażenie. Trochę bolało, ale nie tak jak przy aparacie stałym. Tak mi się wydaję. Nic z takim "czymś" w buzi nie powiesz.
Później zaczęłam nosić aparat dwuczęściowy. Jak nazwa mówi był on "podzielony" na dwie części. Jedna na górne zęby, a druga na dolne. Ten aparat jest chyba lepszy. W takim aparacie już coś powiesz.
Mam nosić go do wakacji cały czas. Po wakacjach mam go powoli odstawiać.
Trochę się boję. Dlaczego? Dlatego,że zdarzają się przypadki i takie, że gdy przestajesz nosić aparat zęby zaczynają się znowu trochę krzywić. No nie wiem zobaczymy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz