poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Czemu założyłam bloga?

Cześć! :)
Chciałabym powiedzieć wam dlaczego założyłam bloga. Otóż dlatego, że chciałam podzielić się z innymi moimi zainteresowaniami.
Kiedyś miałam bloga o Selenie Gomez, Michaelu Jacksonie i Belli Thorne. To były czasy! ;) Postanowiłam je usunąć i założyć nowego. By było coś o mnie i...
jestem! :)
Lubię pisać, myślę, że mi to wychodzi.
Fakt, robię czasami błędy, ale każdemu się zdarzy.
Nie liczę na to, by mój blog miał nie wiadomo jaką popularność. Chciałabym po prostu, by ktoś go czytał. Nie muszą być to tysiące, czy miliony osób.
Skąd nazwa bloga? A stąd, że było to nazwa jaka jako pierwsza przyszła mi do głowy. Life by Suzan, czyli Życie według Zuzy. Wiem, nie powinno być Suzan tylko Susan, ale ja chciałam, by było bardziej "orginalniej". ;)

Już wiecie dlaczego założyłam bloga i dlaczego taka nazwa. ;)
Macie tu kilka moich zdjeć z różnych okoliczności :).
Miłego oglądania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz