czwartek, 9 kwietnia 2015

Nauka języków-co i jak

Cześć!
Przychodzę dziś do was z moimi radami na naukę języków.
Ja osobiście uczę się angielskiego. Jest on w szkołach obowiązkowy. Ale osoby, które już nie chodzą do szkoły mają problem, gdy chcą się go nauczyć.
Nigdy nie miałam problemów z angielskim, zawsze 6 na koniec roku.
Ja go tak naprawdę używam na co dzień. Mam kilku znajomych z zagranicy i z nimi tylko porozumieć się mogę po angielsku. Więc ja cały czas ćwiczę ten język. 
A oto kilka moich rad:

-Fiszki, jest to genialny pomysł dla osób, które chcą podszkolić swój język. Ja mam i używam, bardzo polecam!




-Podręcznik z ćwiczeniami, super! W ten sposób każdy może nauczyć się wybranego języka. 

-Podręczniki inne, ja mam takie podr z gramatyką i czasami. Bardzo dobry pomysł, gdy ktoś chce zacząć od zera. 

-Książeczka z rozmówkami, najlepiej ze słowniczkiem, super rzecz nie tylko wtedy, gdy chcemy gdzieś jechać, ale po prostu w domu sobie poczytać.

-Idiomy, fajna rzecz, gdy chcemy wiedzieć jak używać danych zwrotów i co one oznaczają.

To wszystkie moje sposoby na naukę języków. Jestem ciekawa, czy ktoś z was z nich skorzysta. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz