sobota, 16 maja 2015

O czym jest ten blog? +zdjęcia


Cześć!
  Jak u was? Pogoda nie dopisuje, jest chłodno i ogólnie nie fajnie. 
  Zrobiłam kilka zdjęć tydzień temu. Są piękne! Haha! Skromna ja! ;) Naprawdę te zdjęcia wyszły mi wręcz cudownie!
  No dobra, o zdjęciach już było, ale teraz, o czym jest ten blog?! Miało być na nim o kosmetykach itp. Ale często pojawiają się różne inne fotografie. Wiecie co, chyba odkryłam w sobie nowe hobby i pasję! Serio! Kto by pomyślał. ;) Haha! :)
  Myślę nad lepszym sprzętem, ale kasy nie mam. Coś się wymyśli! Niedługo mam imieniny to się może poprosi o trochę kaski! ;) Żartuję oczywiście, sama sobie uzbieram. Pewnie potrwa to długo, ale zawsze coś tam będzie. 
Zapraszam was do oglądania. :)
 

Na koniec zdecydowanie dwa moje ulubione zdjęcia! :) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz