czwartek, 26 marca 2015

Cienie do powiek

                              Hej! :)
Chciałabym pokazać wam moją "kolekcję" cieni do powiek. Zaczynamy!
                              Paletki    

Mam ich naprawdę dużo, mniejszych, większych. :)
Nie jestem w stanie pokazać swatch'y cieni każdej paletki, więc postanowiłam, że pokaże wam tylko te, które są moimi ulubionymi.
 1
Ta paletka, możecie się zdziwić, ale jest z Chińczyka. Tak. Pigmentacja cieni jest niesamowita, a kosztowała ok. 10zł. 
2
Następna jest z...tak naprawdę nie wiem.
Leży u mnie już dłuższy czas, ale jak możecie zobaczyć cienie są niczego sobie;).
 3
Ta jest zdecydowanie moją ulubioną! Wykonam nią cały makijaż oka! Nie wiem skąd jest, ponieważ dostałam ją od siostry.
 
4
Ta paletka może i nie jest moją ulubioną, ale cienie (oprócz pierwszego) mają całkiem dobry pigment.Paletka jest z WIBO.
5
Te cienie są przecudne! Są tak aksamitne i dobrze napigmentowane! Jejku, dawno nie miałam tak fajnej paletki! :) Produkt jest z TECHNIC.

6
Ta paletka...jest średnia. Niestety,kolory są ładne, ale nie wszystkie dobrze napigmentowane. Produkt jest z TECHNIC.

Tak sobie teraz myślę, że o tej największej zrobię oddzielny post. Jest w niej WSZYSTKO,więc nie wiem jaki dłuugi byłby ten post.

               Pojedyncze cienie
Ufff.... jeszcze tylko kilka pojedynczych cieni i koooniec ;).    
 7

Ten cień, choć jest całkiem dobrej firmy, bo ELIZABETH ARDEN to nie należy do moich ulubionych. Pigmentacja słaba, no średnio ogólnie.
 
8
Jest to jedyny cień kremowy jaki posiadam. Jest całkiem spoko. Fajnie się błyszczy, dobry pigment. Produkt z firmy TECHNIC.
 
9
Jedyny sypki cień w mojej kolekcji. Dlaczego? Nie lubię się z tym wszystkim bawić. Nie wiem jakiej firmy jest ten cień. Jeśli gdzieś znajdę jego nazwę na pewno wam napiszę.
To na tyle! :) Kolekcja cieni dobiegła końca. Mam nadzieję, że wam się spodobało :)
Piszcie w komentarzach jeśli chcielibyście dokładną opinię, któregoś produktu :)  
PS Przepraszam jeśli nie podałam nazwy jakiegoś kosmetyku. Niektóre są u mnie od lat, więc nie posiadam już takiej informacji ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz