piątek, 27 marca 2015

Ulubieńcy marca'15

                               
Jest koniec marca, więc postanowiłam przedstawić wam moich ulubieńców miesiąca. Znajdą się tu ulubieńcy nie tylko kosmetyczni. :)Jest to pierwszy tego typu post na moim blogu, więc nie przedłużając-zaczynamy!

1) Baby Lips
Uwielbiam! Uwielbiam! Używam non stop. Czy chora, czy zdrowa ;). Na blogu jest już post na temat tego produktu. :)
Nawilża,daje ładny kolor, no i oczywiście pięknie pachnie. :)
  
  

 








   










2) Masło do ciała
Nie wiem co tu napisać...jest po prostu świetne! Nawilża, cudownie pachnie i bardzo szybko się się wchłania. Mam bardzo suchą skórę, więc zaczęłam go używać i naprawdę jestem bardzo zadowolona.


 


















3) Żel pod prysznic
Ten żel jest bardzo, bardzo fajny. Pięknie pachnie, super nawilża... po prostu same plusy! :)
 
 
 

















  


4) Świeczki
Świeczki są z IKEA. Pięknie pachną, długo, są bardzo wydajne. Pachną owocami? Hmm...no nie wiem, ale naprawdę ładnie. Super! :)
Nie palę ich, wiadomo, 24h na dobę, ale kilka razy w tygodniu. Niedługo się skończą, a co wtedy? Kupuję następne! ;)
 




















5) Tekst motywujący
Tak. Tekst motywujący powinien znaleźć się na ścianie każdego. Jest to fajny sposób na np. dodanie sobie odwagi. :) Fajny pomysł, który tak naprawdę nie kosztuje. Każdy chyba ma jakąś ramkę, której nie używa. Potem tylko wydrukować tekst i gotowe! :)

 


















  

6) Plecak
Plecaka tego nie noszę do szkoły, a raczej po. Jest fajny, pasuje praktycznie do wszystkiego. Nosiłam go cały czas, na zakupy, na spotkania ze znajomymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz