wtorek, 31 marca 2015

Sprawdzian Szóstoklasisty

                           No hejka!
Tak, jutro sprawdzian szóstoklasisty.
Czy się stresuję? Nie bardzo, mieliśmy z cztery próbne, więc wiem mniej-więcej co tam będzie.
Polski-tekst, do tekstu kilka zadań otwartych i zamkniętych. Reszta to np dwie prace np sprawozdanie i ogłoszenie, kilka zadań "ogólnych".
Matematyka-zadania zamknięte i kilka otwartych.
Angielski-zadania na słuchanie i zadanie zamknięte.
Przewałkowałam całą książkę z polskiego, a z matematyki powtórzyłam najważniejsze informacje.
Jutro napiszę wam "wrażenia" i wkleję zdjęcia jak wyglądałam. :)

Jest 6:30, jestem po śniadaniu i słucham wiadomości. Stresuję się trochę, ale jest całkiem dobrze. Napiszę jak wrócę! :)

No, wróciłam! :D Sprawdzian napisany.
Polski i angielski były naprawdę łatwe!
Z matematyką już gorzej...ale zobaczymy jak przyjdą wyniki! :) Gdy siedziałam już w ławce i za pięć minut mieliśmy zacząć, mało nie zemdlałam! Ale dałam radę!
Wklejam kilka zdjęć jak wyglądałam :)

PS Przepraszam za jakość, następnym razem będą lepsze! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz