czwartek, 2 kwietnia 2015

Przerwa świąteczna

Hejka! :)
Przerwa świąteczna nadeszłaaa!! Ale się cieszę! W końcu Wielkanoc! Duuużo ciast! haha ;)
No, ale dobra tak na poważnie to nie wiem...Jak tylko wrócę do szkoły- sprawdzian z: przyrody i z matematyki. Niestety. Ale dam radę tak jak ze spr szóstoklasisty! :)


Myślę, że nudzić się nie będę podczas świąt, bo przyjeżdża mój siostrzeniec (tak, jestem ciocią ;)).
Może będę powtarzać matematykę z siostrą...no nie wiem zobaczy się! :D 


Tak naprawdę nie chciałam tych świąt, bo nie chciałam tego sprawdzianu szóstoklasisty. Ale było ok! Teraz jestem z siebie dumna, że dałam  radę to napisać! ;) Będę jeszcze bardziej jak przyjdą wyniki z angielskiego. ;) Chyba...
  

 Mam nadzieję, że przed świętami pojawi  się jakiś post. :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz