wtorek, 3 marca 2015

Olejek Rycynowy-dobry na wszystko?

Cześć!
Dziasiaj chciałabym opowiedzieć wam o olejku rycynowym.
Olejek rycynowu stosuje się doustnie, gdy mamy zaparcia. Ale wiele, dziewczyn, kobiet używa go do poprawienia urodu. O co w tym chodzi? O to, że gdy chcemy np poprawić wygląd naszych włosów nakładamy go na nie. Można stosować go też na paznokcie by szybciej rosły, były mocniejsze. Ja osobiście stosowałam go na rzęsy. Gdy skończył mi się tusz do rzęs, myłam szczoteczkę i zamaczałam ją w olejku. Następnie malowałam sobie rzęsy. Nadmiar oczywiście usuwałam. 4-5 tygodni później  widziałam efekty. Moje rzęsy są mocne, ciemne i długie.Warto poczekać tak długi czas, bo naprawdę warto :) Zastanawiam się czy znów nie zacząć ;)
Olej jest dostępny w każdej aptece i kosztuje do 4 zł. Moim zdaniem to bardzo mało jak za buteleczkę robiącą cuda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz