środa, 4 marca 2015

Czy warto się przejmować?

Cześć! :)
Dziś porozmawiamy o przejmowaniu się, o stersie. 
Wiele nastolatków przejmuje się wszystkim np ja. Przejmuję się ocenami, co powiedzą o mnie inni. Ale czy watro? No właśnie. Nie warto. Choć to wiem, cały czas jestem w stresie. Boję np iść jutro do szkoły, ale dlaczego? Dlatego, że nie wiem czy ktoś mnie ośmieszy, obgada itp. Chciałabym każdemu się podobać, czyli by myślał, mówił o mnie dobrze. Ale tak się nie da! Nie da się podobać każdemu. Niestety. Należę do tych osób, które przejmują się przyszłością i mówią "co będzie gdyby?" albo "jeju ja się boję!".
No cóż są też osoby, którym wszystko jedno. Nie przejmują się, nie stresują. Zazdroszczę im.
Myślę, że osoby, które obgadują mają za dużo wolnego czasu. Niech zajmął się sobą i swoim życiem, a nie naszym. To nasz problem że jesteśmy chudzi czy grubi nasz interes. Nie warto się przejmować, lecz jest to bardzo trudne.
Ja tak naprawdę stresuję się o wiele mniej niż wcześniej. Myślę, że jest tak dlatego, że robię się coraz starsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz