sobota, 21 marca 2015

Sobotnie obżarstwo i fajne piosenki

Hej!
Jest sobota, czyli leniuchowanie itp. ;)
W każdy weekend jestem zaopatrzona w zapasy ;) Może nie powinnam tego pisać, ale co tam! Ten blog jest w końcu o mnie1 ;)
  

Bez przerwy mogłabym jeść mleko zagęszczone słodzone. Jest to tak dobra rzecz, że ja nie mogę! :)
Uwielbiam też krówki i inne pyszne rzeczy :) Ale te smakołyki są zdecydowanie moimi ulubionymi ;)
Teraz myślicie, że jak ja muszę wyglądać skoro tyle jem tych słodyczy. Wbrew pozorom jestem bardzo chuda ;)


Weekend jest po to by odpocząć od szkoły, pracy itp. Dla mnie najlepszym relaksem jest słuchanie muzyki :) Leci u mnie w pokoju non stop! 
Chciałabym polecić wam kilka piosenek, które na to zasługują. Znajdziecie je na dole :)

Mam nadzieję, że spodobała wam się moja "pogadanka". Jeśli tak to piszcie w komentarzach jak wy spędzanie weekend :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz