piątek, 13 marca 2015

Czego słucham?

Cześć!
W tym poscie chciałabym opowiedzieć wam jakiej muzyki słucham.
Otóż, słucham tego co wpadnie mi w ucho z każdego gatunku muzyki. Ale wszystkich artystów (dla mnie) przebija SELENA GOMEZ ;). Na moim blogu jest już post o książce/biografi na temat Sleleny.
Nie jest ona już tak popularna jak kiedyś, ale ma i tak wiele milionów fanów i ja należę do nich.
Mam jej wszystkie płyty i zastanawiam się, która mi się najbardziej podoba. Niestety nie umiem tego powiedzieć ;)
Mam też płytę MICHAELA JACKSONA.
Uwielbiam jego piosenki, wręcz kocham!
Moim zdaniem był bardzo utalentowanym artystą.
I w sumie to wszystko co mam do powiedzenia na temat tego czego słucham :) Wszystko co wpadnie mi w ucho po godzinie jest na moim telefonie.
;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz