sobota, 27 czerwca 2015

#3 Paczka Oriflame

Hej, hej!
Następny katalog, więc następna paczka. 
Na wstępie chcę powiedzieć, że rzeczy nie jest ani dużo, ani mało, więc 
zaczynajmy!





Żel pod prysznic

Krem anty-cellulitowi

Krem do rąk

2 tusze do rzęs i eyeliner

Skarpetki do nawilżania i gąbka do mycia twarzy

Krem BB

Mini krem do rąk

Uniwersalny kremik

Wkrętak

Krem do twarzy

Krem do stóp

Lakier do paznokci 

Balsamy do ust

Maszynki do golenia

Antyperspirant w kulce

Bransoletka, niestety nie jestem w stanie pokazać wam jej, ponieważ nie zrobiłam zdjęcia samej bransoletce

Zestaw, który kupiłam dla siebie, PACHNIE CUDOWNIE!

Zestawy

I ostatni szampon do właosów






To na tyle dzisiaj, za wiele nie pisałam, ale mam nadzieję, że nie będziecie źli.

2 komentarze:

  1. Świetny haul! Dużo wspaniałych rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę! Jeśli będziesz miała okazję (a raczej będziesz miała) to kup sobie te malinowe kosmetyki pielęgnacyjne! Świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń