środa, 24 czerwca 2015

#1 Przeczytane! Tomek Łebski i jego (zazwyczaj) łebskie pomysły

Cześć!
Przychodzę do was z nową serią pt: Przeczytane! 
A co tu będzie?
Recenzje książek! 
W tym poście będzie jedna recenzja, ale za jakiś czas znów będzie Przeczytane! i tam będziecie mogli przeczytać następną!
Post będzie pojawiał się wtedy, kiedy przeczytam książkę.
A więc, zaczynajmy!




  • TYTUŁ KSIĄŻKI: TOMEK ŁEBSKI I JEGO (ZAZWYCZAJ) ŁEBSKIE POMYSŁY
  • AUTOR: LIZ PICHON
  • WIEK CZYTELNIKA: 7-9 LAT
 
Tak, wiek czytelnika to 7-9 lat, ALE jest to naprawdę super książka! 
Ja mam 13 lat i ją przeczytałam (w 1 dzień). ;p 
  

  • CO OPISUJE: PRZYGODY CHŁOPCA
  • JAK SIĘ JĄ CZYTA: ŁATWO
  • JAK JEST NAPISANA: PROSTYM JĘZYKIEM, CIEKAWIE

Można stwierdzić po tym co napisałam na górze, że jest to świetna opowieść o różnych przygodach chłopca, który jest typowym uczniem. Ma on zbuntowaną siostrę i fajnych rodziców.
Większość czasu spędza ze swoimi kolegami.
 A co jest takiego super w tej książce?
W taki sposób jest napisana:

 
Super, nie?


To wszystko w tym poście, mam nadzieję, że spodobała wam się moja recenzja.
Piszcie jakie książki są godne przeczytania!

4 komentarze:

  1. Hey :D
    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu <3
    http://once-upon-a-time-in-neverland.blogspot.dk/2015/06/lba-libester-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohoho ;) Niedługo (mam nadzieję, że się pojawi ;)
      PS dzięki :)

      Usuń
  2. Świetna seria! A czytałaś To ja Lucy? To jest świetna seria! :) Czekam na więcej książeeeeek <3

    OdpowiedzUsuń