niedziela, 21 czerwca 2015

50 faktów o mnie!

Cześć!
Ten post będzie o mnie! Ha! A co! Będzie pewnie długi, bo napiszę wam 50 faktów o mnie!
Nie wiem, czy będzie to równe 50, ale bardzo możliwe.
Zaczynamy!

  1. Mieszam na wsi
  2. Mam 13 lat
  3. Po tych wakacjach idę do gimnazjum 
  4. Mam 3 psy i kota
  5. Jestem baaardzo wredna oczywiście dla osób, które sobie na to zasłużyły
  6. Czasami potrafię (nawet nie czasami często) powiedzieć coś niemiłego do kogokolwiek, czy to do przyjaciółki, czy do kogoś innego
  7. Miałam już kiedyś 4 blogi
  8. Jestem konsultantką Oriflame (pewnie wiecie...)
  9. Mój ulubiony kolor to czerwony :)
  10. Jestem osobą uczciwą
  11. Mam kilka znajomych z zagranicy, których poznałam przez internet 
  12. Mam 6 z angielskiego na koniec roku ;3
  13. Strasznie boję się wiatru (dużego wiatru)
  14. Mój numer w dzienniku to 13
  15. Nie mam szczęśliwej liczby
  16. Moją ulubioną YouTuberką jest Magda ;)
  17. Nie lubię osób, które nie lubią kotów...
  18. Mam kota Kazia ^^
  19. Moja przyjaciółka to Kasia :* <3
  20. Byłam tylko 2 razy w górach
  21. Jestem osobą cichą i spokojną
  22. W swoim życiu miałam tylko 1 uwagę w dzienniku
  23. Od 3 lat jestem przewodniczącą klasy :p
  24. Jeżdżę na rolkach od kilku dobrych lat
  25. Nie mam swojego ulubionego gatunku muzyki
  26. Jest wielką fanką Seleny Gomez
  27. Uwielbiam samoloty, choć nigdy nie leciałam 
  28. Mam zielone oczy 0.0
  29. Noszę aparat na zęby tak zwany "wkładany"
  30. Mam brata i 2 siostry
  31. Lubię czytać książki
  32. Średnio lubię oglądać telewizję
  33. Mam telefon LG L9
  34. Uczę się bardzo dobrze :p Moja średnia wynosi ponad 5.0
  35. Jestem dziwna xD
  36. Nienawidzę matematyki
  37. Moje konto na fb założyłam jak byłam w chyba 4 klasie 
  38. Nie wiem co mam jeszcze pisać haha
  39. Zawsze mam zachowanie wzorowe ;3
  40. Jestem dość wrażliwa
  41. Mam porąbaną klasę xp
  42. Uwielbiam oglądać YT
  43. Chodziłam kiedyś do psychologa
  44. Prawie nikt ze szkoły nie wie, że mam bloga
  45. Uwielbiam Michaela Jacksona <3
  46. Kiedyś chciałam pracować w przedszkolu, być piosenkarką itd...
  47. Kocham język angielski
  48. Jestem chyba ogarnięta
  49. Kiedyś byłam fanką Miley Cyrus, a właściwie postać, którą grała, czyli Hannah Montana...
  50. Moją ulubioną słodkością jest mleko w tubce ^^
Tak słodziutko właśnie kończę ten post!
Mam nadziję, że się podobało! 
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz