niedziela, 28 czerwca 2015

LBA- Libester Blog Award

Cześć! 
Zostałam nominowana do LBA przez Kasię z POZY(NEGA)TYWNY BLOG
Dzięki! 


"Nominacja do Liebster Blog Award- jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 
 
No to jak wiecie o co w tym chodzi to zacznijmy odpowiadać na pytania! 
 
 
PYTANIE SKIEROWANE DO MNIE :
 
 
1. Ulubiony kolor?
2. Co uważasz o hejterach?
3. Jakie są twoje pasje/zainteresowania?
4. Ulubiona pora roku i dlaczego?
5. Noc czy Dzień?
6. Jak długo prowadzisz bloga?
7. Za co lubisz swoich czytelników?
8. Co robisz gdy coś ci się nie udaje?
9. Największe marzenie?
10. Żelki czy Pianki? 
11. Ulubiony blog?
 
 
MOJE ODPOWIEDZI:
 
  1. Mój ulubiony kolor to czerwony.
  2. Uważam, że są to ludzie, którzy nie umieją zająć się sobą i zazdroszczą innym. Po co rzucają hejty w kierunku osób, które robią to co chcą i spełniają swoje marzenia?
  3.  Moje pasje? Może fotografia. Moje zainteresowania? Samoloty *.*
  4. Ulubiona pora roku? Oczywiście, że lato! Dlaczego? Bo są wtedy wakacje, jest ciepłe, dni są długie, nie trzeba nosić kurtek. :)
  5. Bez zastanowienia dzień! 
  6. Bloga prowadzę od 04.02.2015r.
  7. Choć nie mam wielu czytelników, ale postaram coś o tym powiedzieć. A więc, lubię ich za to, że chcą czytać mojego bloga, podoba im się to. Za to, że komentują i piszą swoje własne opinie, czy im się podoba, czy nie. :)
  8. Co robię? Wpadam w szał! Od razu się denerwuję...
  9. Największe marzenie? Polecieć samolotem do Mediolanu, spotkać się tam z Mery...klik
  10. Przykro mi, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie...
  11. Oczywiście, że blog Magdy! Choć już nic tam nie pisze i tak jest najlepszy! :)


NOMINUJĘ:

 


Wiem, że osób trzeba było nominować 11, ale nie mam wielu za subskrybowanych blogów.


PYTANIA DO WAS:

  1. Co robisz w brzydkie dni?  (chodzi o pogodę)
  2. Jaka piosenka jest teraz twoją ulubioną?
  3. Jaki jest twój ulubiony zespół?
  4. Ulubiona czekolada.
  5. Lody vs "szejk".
  6. Co robisz, gdy jesteś smutna?
  7. Jesteś asertywna? 
  8. Kim zamierzasz być w przyszłości?
  9. Jakie kraje już odwiedziłaś?
  10. Dlaczego założyłaś bloga? Co cię do tego nakłoniło?
  11. Co według ciebie jest lepsze, YouTube czy Blogger? 
 
POWODZENIA! :)
 
 

2 komentarze: