środa, 1 lipca 2015

Wakacje!

Cześć, cześć!
Są wakacje! Jest pierwszy tydzień wakacji 2015!
Jak wam mija? Mi super! 

A jak w szkole? Zdaliście? Pasek na świadectwie jest? Czy może raczej na tyłku? ;)
Ja pasek miałam, szkolę podstawową zdałam jako wzorowy uczeń. HA! Bo jakby inaczej!

 A oto co dostałam:

Teczkę w której znajdowało się świadectwo i zaświadczenie oraz dwa dyplomy.

Supeer książkę!


I oczywiście "medal" wzorowego absolwenta. Cudownie było odbierać te rzeczy! 


Plany na wakacje przedstawiłam wam tutaj
A wy jakie macie? 

Ogólnie rok szkolny zleciał mi bardzo szybko, a wam? 
Pewnie dlatego, że był to ostatni rok w szkole podstawowej. 
Dziewczyny z klasy płakały na zakończeniu, chociaż ja też się trochę rozkleiłam. 
No, ale taka kolej rzeczy. 
Co zrobisz? Nic nie zrobisz...

No dobra, to chyba tyle, krótki ten post, ale napisałam to co chciałam. 
Więc żegnam się z wami i życzę wam udanych wakacji. :)

6 komentarzy:

  1. gratuluje takich wynikow w nauce ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękujęę baardzo! :) Udanych wakacji! :)

      Usuń
  2. Nono, piękne nagrody! Również miłych wakacji kochana<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nagrody. Gratuluje wyników w nauce
    Ja czerwonego paska nie miałam, ale na oceny nie narzekam :)
    Zapraszam do mnie prawu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Ważne, że nie są one najgorsze. ;) Na pewno zajrzę! :)

      Usuń