środa, 1 lipca 2015

Moje zainteresowania

Hej!
Dawno nie było posta, gdzie gadałam (pisałam) o sobie itd.
Postanowiłam, że napisze wam jakie są moje zainteresowania. 
Nie ma ich dużo, moim zdaniem jak w sam raz.


1. SAMOLOTY

No wiem ,wiem jest to dziwne. Co jest takiego pięknego, cudownego i fascynującego w tych maszynach dla was? Pewnie nic. A ja widzę coś cudownego, coś czego nie da się opisać. 
Jestem dziwna, nie? Chciałabym zostać pilotem (choć jest to nierealne) albo stewardessą. 
Ooo tak <3 Już siebie widzę! Aaa! Może nią zostanę? Zobaczymy.







2.FOTOGRAFIA

Tak, fotografia. Jeśli nie założyłabym tego bloga, nie byłaby ona mim zainteresowaniem. Nigdy nie robiłam zdjęć, a na bloga jest to potrzebne. I to jest to! Fotografia! Telefon (chyba jak każdy) zabieram ze sobą wszędzie. TAK, te wszystkie zdjęcia robię moim telefonem.
Dla mnie zawsze jest dobra okazja, żeby porobić zdjęcia!



3. JĘZYK ANGIELSKI

 Nie wiem, czy mogę zaliczyć język angielski do moich zainteresowań, ale wydaje mi się, że tak. 
Ten język jest dla mnie czymś więcej niż zainteresowaniem. Może pasją? Nie, nie, nie. 
Czymś co kocham? No, można tak powiedzieć.


3. WIZAŻ

Chciałabym zostać wizażystką, bo to lubię, pomimo młodego wieku. Nie wiem, dlaczego tak to wszystko lubię, dlaczego wariuję, gdy tylko zobaczę kosmetyki? Nie wiem. Coś mnie do tego ciągnie.



To wszystko! Jak widzicie, jest tego mało. 
Ale zawsze coś jest! ;)
A wy jakie macie zainteresowania? Pochwalcie się nimi w komentarzach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz