poniedziałek, 15 czerwca 2015

Produkty do ust

Hej! :)
Jak u was? U mnie super! :) Piękna pogoda, zero pracy domowej i na dodatek dzisiaj nauczyciele wystawili resztę ocen na koniec roku! 
No więc, powiedziałam co u mnie. Teraz przejdźmy do meritum sprawy.
Pokażę wam moje produkty do ust. Nie jest ich dużo ani mało.


Myślę, że jak dla 13-letniej dziewczyny to wystarczająca ilość.

Zacznijmy od jasnych pomadek i błyszczyków.


Oczywiście moja ukochana BABY LIPS
Tu macie jej recenzje:   klik





Piękna pomadka w kredce z LOVELY , która nawilża, cudownie wygląda na ustach



Błyszczyk z WIBO, którego jedynym minusem jest to, że piecze w usta. Oczywiście nie trwa to długo.







Kolejnym błyszczykiem jest produkt firmy
MISS SPORTY. Jest naprawdę super!
Nawilża, a na ustach prezentuje się prześlicznie.





 Następny jest z LOVELY, który ma niesamowity zapach!
Super mi się sprawdza!




Ostatni mój kochany, najukochańszy błyszczyk, który jest cudowny, niesamowity i cudowny i nie wiem ile przymiotników musiałabym wymienić! 
Nie nakładam go do szkoły, czy coś w tym stylu, ale czasem nałożę i czuję się jak w niebie ;3 

 

To wszystko na dzisiaj :) Mam nadzieję, że się podobało :)

POZDRAWIAM :*

PS NA BLOGU WYBIŁO MI 1000 ODSŁON! DZIĘKUJĘ!!!! :***** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz