wtorek, 16 czerwca 2015

Recenzcja tuszu z WIBO

Hej! :)

Przychodzę do was z recenzją tuszu z firmy WIBO. Maskarę kupiłam sobie na przecenach w ROSSMANNIE. 


INFORMACJE OGÓLNE:
  • CENA: OD 12 ZŁ DO 15ZŁ
  • DOSTĘPNOŚĆ: KAŻDA DROGERIA


 CO MA ROBIĆ Z NASZYMI RZĘSAMI?

  • POGRUBIAĆ
  • WYDŁUŻAĆ

 Czego ma nie robić?

  • NIE SKLEJAĆ RZĘS
  • NIE KRUSZYĆ SIĘ

 JAKĄ MA SZCZOTECZKĘ?
 


Co tam naprawdę robi z naszymi rzęsami?
  • NIE SKLEJA
  • WYDŁUŻA
  • NIE KRUSZY SIĘ
  • POGRUBIA
OPINIA KOŃCOWA 

4/4

Moim zdaniem maskara jest cudowna. Wymieniłam wam powyżej co robi i co powinna robić. 
Zaskoczeni?
Ja trochę, nie myślałam, że za taką cenę jak 15 zł można dostać tak rewelacyjny tusz!
 Mówiąc szczerze WIBO ma dobre kosmetyki, np róże.
Macie tę maskarę? Polecacie? Co o niej myślicie? Napiszcie w komentarzach, chętnie poczytam.
:)
 Dziękuję za przeczytanie posta (tak mi się wydaję, że przeczytaliście...).
Mam nadzieję, że rozwiałam wasze wszelkie wątpliwości co do tego tuszu ;) 




POZDRAWIAM :)

2 komentarze:

  1. Recenzja świetna: krótka, ale treściwa! Super ją rozpisałaś :) Ja również wibo uwielbiam i myślę, że skuszę się na ten tusz:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o taką mi chodziło! :) Musisz go kiedyś kupić, tym bardziej, że nie jest on drogi ;))

      Usuń