wtorek, 16 czerwca 2015

Plany na wakacje

Cześć!!
Dzisiaj trochę do was pogadam o wakacjach, które nadchodzą wielkimi krokami. 
Na pewno nie będę siedzieć w domu. Szkoda, by było tylko siedzieć i siedzieć tym bardziej, że pogoda prawdopodobnie będzie piękna.


Gdy będę jeszcze u siebie, na pewno będę chodzić do koleżanki, na rolki itp, itd.
Jeśli będzie odpowiednia pogoda, będę kąpać się w basenie. ^^


Później (koniec pierwszego tyg lipca) będę wyjeżdżać do mojej siostry. 
Spędzę tam miesiąc. Tak, teraz się zastanawiacie co ja tam będę robić.
Uwierzcie mi, jest co. ;) Moja siostra ma synka, a więc już się domyślacie. 
Będziemy się bawić! :D


W sierpniu może pojadę do Warszawy na jeden dzień, tak tylko pozwiedzać. 
Posiedzę trochę w domu i może pojadę nad morze lub w góry.
Oj tak, morze ^^ Rok temu byłam w górach, więc teraz muszę wyprosić rodziców o morze! haha!


Koniec sierpnia będzie super! W Toruniu (mieszka tam moja druga siostra) jest SKYWAY (BELLA SKYWAY FESTIVAL). Jeśli byliście na nim wiecie o co mi chodzi!
Jest to przepiękne wydarzenie! 
JEDNA Z ATRAKCJI POPRZEDNIEGO FESTIWALU (2014)


Jak widzicie moje plany nie są jakieś fascynujące i w ogóle. 
Napiszcie mi jakie plany macie wy, jestem ciekawa. Chętnie sobie poczytam?
Co myślicie o podróżach zagranicę? Wolicie podróżować po Polsce?
Napiszcie na dole :)


POZDRAWIAM :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz