czwartek, 18 czerwca 2015

Jak być pewną/pewnym siebie?

Hej!
Pewność siebie- niektóre osoby zazdroszczą tego ludziom, którzy to posiadają. 
Niestety, w tym czasach ludzie stają się mniej pewni siebie trochę przez internet.
Są to moje przemyślenia i powiem wam dlaczego tak myślę.

Otóż, w necie spotykamy ludzi, którzy po 100 operacjach plastycznych wyglądają jak książęta. 
Inne dziewczyny lub chłopaki, bo ich także to dotyczy,  stają się mniej pewni siebie, czują się gorsi.
Ale to na temat wyglądu, a co mam dopowiedzenia jeszcze?

Jestem osobą, która jeździła do psychologa. No tak, nie wstydzę się tego, bo mi trochę pomógł.
Nie chciałam chodzić do szkoły, wszystkiego się bałam, ciągle byłam zestresowana, nie byłam pewną siebie. 

Ludzie teraz unikają rozmów, przecież jest facebook, rzadziej się spotykają.
 Taka prawda, co nie?


Ale teraz jak stać się pewnym siebie?! Są na to różne sposoby. 
Materialne- wydrukowanie sobie jakiegoś tekstu motywującego, który pewnie nie zdoła dużo, ale będzie wisiał. 
Napisanie sobie jakim się jest, a jakim chce się być.
NP:

  • Jestem nieśmiała
  • Chcę być otwarta
Rozumiecie o co chodzi?

Ale są też inne sposoby. Przełamać się i zacząć rozmawiać, więcej rozmawiać. Wychodzić z domu, spotykać się ze znajomymi. 
Czy też chodzić do psychologa, jak to było w moim przypadku. 
Wiem, że nie jest to łatwe, ale trzeba spróbować.
Ach, jeszcze jedno! Próbować nowych rzeczy, które oczywiście są dobre, a nie narkotyki, czy coś w tym stylu. 


Mam nadzieję, że trochę pomogłam :)
 Napiszcie, czy zetknęliście się z czymś takim. :) 
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz