czwartek, 18 czerwca 2015

Rolkowe love!

Cześć!

Dzisiaj pogadamy o rolkach. Jeżdżę już 4-5 lat, więc dość długo.
Ogólnie na rolkach jeździłam po to, by się nie nudzić. 
Teraz jest to dla mnie hobby. To jest super uczucie, kiedy się rozpędzicie i...jedziecie.
Uwielbiam jeździć na rolkach wraz z moją Kasią ;3 Teraz pewnie się cieszy, że o niej napisałam! haha!


No tak, to tyle co chciałam powiedzieć wam o rolkach, teraz obejrzyjcie sobie zdjęcia :)



Jak widzicie rolki są cudne <3 
Kosztowały 500 zł, ale ja kupiłam je jako używane i zapłaciłam (tzn moja mama zapłaciła) 100zł!
Więc, aż szkoda było nie skorzystać z takiej okazji! 







Jeżdżę ciągle, jak nie ma ładnej pogody (tak jak teraz) to jestem załamana. 
Jeździć bym mogła ciągle! Oj, tak! <3 



Polecam wam zacząć jeździć, bo jest to super!
Dajcie znać, czy jeździcie i jak długo.



PS NIE WYOBRAŻAM SOBIE WAKACJI, PRZECIEŻ NIE BĘDZIE MNIE CIĄGLE W DOMU I NIE BĘDĘ MOGŁA JEŹDZIĆ :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz