środa, 15 lipca 2015

Haul cz.2

Hej!
Przychodzę do Was z drugą częścią haula. Będzie jeszcze pewnie 3 część, więc czekajcie, czekajcie. ;)
OK, zakupy będą  z PEPCO, byłam tam tylko pooglądać, ale wyszło, jak wyszło. 
Jeśli macie PEPCO blisko siebie, musicie tak iść, bo są tam całkiem spore promocje! 

Zaczynamy! :)



Kolczyki z 5zł na 3zł? Czemu nie! Są śliczne, moimi ulubionymi są chyba te całe czarne. :)



Podgrzewacze za 3zł, które pachna obłędnie! Kupiłam je do świeczników, które zobaczycie poniżej. 



Taka piękna ramka tylko za 5zł? To jakiś żart! 


A oto to świeczniki, były większe, ale mi spodobały się te, bo są małe i..tanie, tylko 0.99 zł za sztukę! 



Małe ręczniczki, które wzięłam do twarzy. Myślę, że 0.99zł z 1,99zł to dobra okazja!.




Poszewki na poduszki, które były tańsze o złotówkę, ale zawsze zet w kieszeni! Ja kupiłam dwie. 


Jak widzicie to koniec części drugiej, ale spodziewajcie się, tak jak napisałam, i trzeciej. :) 
Dobrego dnia albo nocy! :)



ZUZKA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz