czwartek, 30 lipca 2015

Ulubieńcy Lipca'15

Cześć! :)
Koniec lipca jest , więc ulubieńcy miesiąca też są! :)
Gdy myślałam o tym poście, przed oczami pokazało mi się kilka rzeczy, ale gdy zabrałam się za zbieranie tych rzeczy okazało się, że jest ich więcej! :)
Jesteście ciekawi co polubiłam w tym miesiącu? Czytajcie dalej! :)



Błyszczyk z LOVELY, który ostatnio bardzo przypadł mi do gustu. Jest bardzo trwały, ma ładny kolor, jest tani i dobry na każdą okazję. :)




Jajeczko z BIEDRONKI to moja nowa miłość. Fajnie nawilża, długo nawilża, daje ładny połysk. :)



Po umyciu twarzy tym żelem, czujemy, że nasza skóra jest taka oczyszczona, odświeżona.


Takie samo uczucie jak na górze. :)



Co ja mam mówić? Jest świetny! Po kilku użyciach widzimy rezultaty. Nasze włosy są takie...jedwabiste! ;D



Dobrze zmywają makijaż, ładnie pachną i są tanie. :)


Tak wyglądają ulubieńcy lipca. Czy miałaś, którąś z tych rzeczy? :) 
Powiadom w komentarzu! :)




PS DODAWAJCIE MNIE NA SNAPIE, JESTEM TAM CODZIENNIE :)
ZUZA :)

2 komentarze:

  1. Świetni ulubieńcy! :) Ja właśnie mam zamiar kupić eos, a to jajko wydaje się fajnym zamiennikiem w sumie :) Buziaaaaaaaaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jeśli bardzo chcesz mieć oryginalny balsam, to go kup. Ja Ci jednak polecam to jajeczko z Biedry, nie jest drogie, a bardzo dobre. :)
      :*

      Usuń