piątek, 14 sierpnia 2015

Warszawa

Hej! :)
Korzystając z wakacji, odwiedziłam Warszawę. Miałam zaplanowane gdzie iść, z kim się spotkać! 
Obawiałam się tylko jednego, pogody. Towarzyszą nam teraz okropne upały. Ale na szczęście pogoda była idealne. Nie było ani za zimno i ani za ciepło. 
Poszłam chyba do wszystkich miejsc, które kojarzą się z Warszawą. 
Jeśli chcecie wiedzieć jakie  i kogo spotkałam, czytajcie dalej! :) (i ogłądajcie ;p)


Na dobry początek poszłam na lotnisko Chopina. Było cuuudownie, tylko tyle powiem. 
Być tak blisko samolotu...yaay!





Następnie Pałac Kultury, nie wchodziłam do środka.

 
 Ten budynek niesamowity! 

 I ten też

A tu już Łazienki i samochód Piłsudskiego.





Stadion!



 Ogrody królewskie <3


  Nie mogłabym nie iść też nad Wisłę!






 Fontanny

 I na koniec, mam dla was foteczki z...LAMAKEUPEBELLA! Polska youtuberka i bloggerka o imieniu Zuzia! <3 Jest cudowną osobą, tak miłą. Jest dla mnie osobą wartą do naśladowania! Nie spodziewałam się tak miłego spotkania. Było naprawdę cudownie! Dziękuję kochana! <3 :*
kanał blog

 <3



Niedługo następny post! :)


PS WIDZIAŁAM OSI Z TOP MODEL! :O ALE NIE PODESZŁAM, BO ZANIM OGARNĘŁAM, ŻE TO ONA, BYŁ JUŻ DALEKO. :C

6 komentarzy:

  1. Ojaaaa, jak ja bym chciała tam pojechać :( Będę we wrześniu jakoś :) Super zdjęcia, tak trzymaj! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedawno byłam w Warszawie :D Cudowne miasto!
    Świetne zdjęcia, widać że się dobrze bawiłaś!
    Gratuluję spotkania z Zuzią :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Dzięki, oj baardzo dobrze! :D Dziękuję! :*
      W ogóle super masz bloga! :) Zaobserwowałam i zapraszam do zaobserwowania mojego! ;) A jak masz ochotę to możesz wejść na mojego nowego i też go zaobserwować. ;) http://dekorujizmieniajzzuza.blogspot.com/
      Dziękuję za komentarz! <3

      Usuń
  3. Byłam w Warszawie i bardzo mi się podobało. ;)

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń