niedziela, 6 września 2015

Czwarta paczka Oriflame


Cześć!
Czy któraś z Was jest konsultantką? Czy jak dostajecie paczkę jesteście podekscytowane? 
Bo ja tak! Jejku, jakie to jest suuuuper uczucie! 
Ale dobra, przechodzimy do paki!


Jak zawsze zdjęcie pudła
 A teraz przechodzimy do zawartości!

Skarpetki do nawilżania 
 Maska do stóp
 Tarki do pięt
 Balsam do ust

 Pędzel do blendowania dla mnie! ;)

 Próbki wód toaletowych

Oczywiście nowe katalogi i kupiłam także reklamówki, bo wgląda to zupełnie inaczej, gdy dajemy klientowi bez i z. ;) 

 




Mam nadzieję, że przyjemnością było oglądanie i czytanie tego posta. :)
Proszę o komentarz i do następnego! :)




ZUZA :)

2 komentarze:

  1. Super paczusia! Nie mogę się doczekać kiedy moja do mnie przyjdzie <3 Chyba będzie jutro yay :3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ooo, to suuper! Ja dzisiaj złożyłam zamówienie. :)

      Usuń