środa, 20 stycznia 2016

Inspiracje urodowe

Hej!
Nie pojawiałam się tutaj długo. Bardziej zaangażowałam się w kanał na YT. 
Na który Was serdecznie zapraszam! 
W tej chwili mam 54 subskrypcje. <3 
Dziękuję! <3 <3
Ale dobra, dobra. Przejdźmy do tematu tego posta. 
INSPIRACJE URODOWE
Pierwszy z tego typu post na moim blogu. Zobaczymy co z tego wyjdzie! :D 
 Nie wiem kiedy posty będą się pojawiać, ale mam nadzieję, że coraz częściej, tym bardziej, że za niespełna 2tyg. mam ferie zimowe. 

To tyle z całego update'u. 
Przechodzimy do zdjęć! :)


















8 komentarzy:

  1. balerinki z ostatniego zdjęcia >>>>>>>>>>
    gratuluję tylu subskrypcji <3 dalszych sukcesów kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna na pierwszym zdjęciu jest przepiękna ♥



    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej filmików i zdjęć związanych z paczkami oriflame !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <333! :** Będą się pojawiać filmy z paczkami zamiast postów, ale będą też zwykłe posty i filmy! :)

      Usuń
  4. Piękne inspiracje.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń