sobota, 9 kwietnia 2016

✻NOWOŚCI KOSMETYCZNE✻

Hej, hej kochani!
Powinnam ten post napisać już z półtora miesiąca temu. Taa...
Ale jest on teraz! Mam nadzieję, że się nie obrazicie. Początkowo miałam zamiar pokazać te rzeczy w filmiku na moim kanale, lecz jak wiecie albo i nie wiecie, na moim kanale zaszły zmiany i nie chcę, by ukazywały się tam takie filmy. Może kiedyś się to zmieni. 



 ✩
Pierwsze rzeczy to krem BB i korektor. Oba te produkty są merek "rossmanowych". Kupiłam je w ciemno i...o tym dowiecie się w następnym poście. ;) 
Obie te rzeczy na promocji kosztowały niecałe 10zł.  


 
Rozsławione cienie z my SECRET i cień marki, której nie znałam, nazywa się SMART GIRL GET MORE. Te cienie są świetne! Super pigmentacja, super cena, super trwałość. 
 paletka-7zł
brąz-4zł
jasny-4zł


 Eyeliner z Essence i tusz z tej samej firmy. Eyeliner jest super, bo już go testowałam. Co do tuszu to jeszcze go nie używałam, bo kończę ten zielony z WIBO. Słyszałam o nim rózne opinie.
 Nie uwierzycie na jakiej promocji kupiłam te dwa produkty. Kupiłam je w zestawie za 10zł. ;)
 
 
 Produkty dooo ust! Kto ich nie kocha?! Pomadka z Essence-mooja miłość! Coś pięknego! Konturówka z tej samej firmy-jakoś mnie nie zachwyciła. Ale konturówka z SMART GIRLS GET MORE-prześwietny produkt! 
pomadka-do 7zł
konturówka essence-do 5zł
konturówkaSGGM-do 4zł















I to tyle moi drodzy. Macie coś z tych produktów? Jeśli chcielibyście recenzję któregoś z produktów to dajcie mi znać w komentarzach! 







ZUZA ❤

5 komentarzy:

  1. Miałam zamiar sobie kupić takie same cienie. które są na zdjęciu. :)

    Zapraszam tu:
    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tusz z Essence jest spoko ;) i do tego eyeliner gratis ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyki ;) uwielbiam produkty do ust ;)

    OdpowiedzUsuń