piątek, 15 maja 2015

Kilka nowych rzeczy

                                                                   

 Hejj! :) Mam wam do pokazania kilka rzeczy.
Nie będę gadać tu zbędnych rzeczy, więc zaczynajmy! :)

Kosmetyki

   Trzy błyszczyki z Rossmana.

1)
 Zwykły lekko różowy błyszczyk z MISS SPORTY. Mam go już drugi raz i muszę wam powiedzieć, że jest świetny! :)
Kolorek, który posiadam to 358 KISS FICTION.  




2)
Następny już ciemniejszy jest z WIBO.
Ogólnie błyszczyk fajny, niestety nie lubię, gdy piecze w usta. Po jakimś czasie przestaje. Numerek to 18.



3)
  Ostatni i chyba mój ulubiony! :) Jest cudowny! Taka soczysta czerwień, no cudo! ;) Jest on oczywiście z LOVELY.
Nie mogę się nim nacieszyć!
Nie kupiłam go po to, by się nim malować na co dzień, ale na moje "ćwiczenia". ;) Nr to 3.


 Sandały z DECATHLON'a.

Sandały są piękne, a jakie wygodne! :)
Są niesamowite po prostu! Tak wygodnych sandałów jeszcze nigdy nie miałam! Bardzo je wam polecam. :)




To wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że miło się czytało i oglądało. :) 
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz