czwartek, 7 maja 2015

ROSSMANN -49%

No hej! :)
Jak już wiecie, w rossmanie były (i są) promocje. Duże promocje! :D
Mam kilka rzeczy, chciałabym pokazać wam co zakupiłam. Zaczynamy! :)
Zacznijmy od twarzy.
  
Krem BB z MISS SPORTY. Jestem go ciekawa, użyłam go może z dwa razy. No fajny, krycie ok, matuje. Ja mam 001 light.

  Puder z MANHATTAN'u. Dużo się o nim nasłuchałam. I się zakochałam! Matuje, wygładza, tzn nie jak podkład, ale skóra jest taka, taka...taka fajna po prostu! ;)
  Mam go w kolorze 0 TRANSPARENT.

  Róże, bo mam AŻ dwa. ;) Jeden jest z WIBO. No cudny! Taki delikatny i w ogóle!
  Drugi z MISS SPORTY. Ojejku, jaki on jest śliczny! Pięknie rozświetla naszą skórę.
Kilka produktów do oczu też mam.
  Kupiłam tusz do rzęs. Też się o nim trochę nasłuchałam, chciałam go przetestować. No zobaczymy!:)
A tusz oczywiście z WIBO zielony ;).
Eyeliner z...no właśnie skąd? O.o Albo z WIBO albo z LOVELY. Jakiś taki najtańszy.
Dwie kredki. Miałam kupić jedną, jakiś ładny nude. Kupiłam, szczęśliwa byłam, a tu taka niespodzianka! Niebieska kredka!
Hahahaha! ;) No nieźle! ;)
Ale dobra, obydwie są z LOVELY. :)








2 komentarze:

  1. No promocje w Rossmanie są wspaniałe! :)) Ja się skusiłam na podkład i zapłaciłam za niego grosze, także nieźle :) Powiem Ci, że faktycznie wibo ma świetne róże, bo sama mam jakiś stary i będzie w ulubieńcach, haha! :) Nie rozumiem czemu nikt Ci nie komentuje, ale myślę, że się to zmieni! :* Masz śliczne zdjęcia na blogu, tak trzymaj kochana ♥

    OdpowiedzUsuń